La meva foto
Rosa Roger
Soc Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques, en Comerç Internacional i estudiant de la UOC de Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades. La ferma experiència i el know-how en l'àmbit del Comerç Internacional i el coneixement de diverses llengües, em permet desenvolupar un ampli ventall de tasques de manera eficient i gaudir d'un perfil força adequat per a multinacionals. Participo de manera activa com a Community Manager i agitadora de divulgació cultural amb passió i fort compromís envers la ciència i les lletres.

Records



         Recordo, de ben petita, sortir corrents esperitada d’uns baixos, on exercia el practicant, i la mà de la mare arreplegar-me pel coll alt del jersei, abans que arribés a creuar la carretera. 


        Recordo també, veure com l’odontòleg fumava tabac negre dins la consulta i deixava la cigarreta fumejant, al costat de la xeringa d’anestèsia. De com el dermatòleg cremava les quatre verruguetes que habitaven al meu tòrax, de mentre que jo em dedicava a etzibar de forma rabiosa, coces a la infermera que apressava els meus peus. 


        Tinc força present el llum groc esmorteït d’una bombeta dins una gran sala i al bell mig una llitera: ben de matinada, ens trobàvem amb un senyor de bata blanca, que em feia caminar amunt i avall. El dolor que tenia darrere els genolls era insofrible i no em deixava dormir. 


        I rau ben fresca a la memòria, l’aventura nocturna amb els pares per arribar a La Garriga, dins el Seat 127, perquè aquell mateix dia el pediatra havia dit que aquells aires serien força més saludables per als meus pulmons.





Comentaris

Entrades populars