La meva foto
Rosa Roger
Soc Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques, en Comerç Internacional i estudiant de la UOC de Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades. La ferma experiència i el know-how en l'àmbit del Comerç Internacional i el coneixement de diverses llengües, em permet desenvolupar un ampli ventall de tasques de manera eficient i gaudir d'un perfil força adequat per a multinacionals. Participo de manera activa com a Community Manager i agitadora de divulgació cultural amb passió i fort compromís envers la ciència i les lletres.

Dia Internacional de la Dona 8 de Març


-Per cada cop que a l'adolescència, me n'adonava de que les entrades als locals d'oci eren més barates o inclús gratis per a mi, i que veia com permetien entrar moltes més noies que nois. 


 -Per cada cop que he accedit a entrevistes laborals, i m'han recorregut amb la mirada de cap a peus sense donar-se vergonya, creient-se amb el dret i sense demanar-se  si allò em podia incomodar. 


 -Per cada cop que en una entrevista m'han preguntat si tenia nòvio, parella o fills. O si estava casada.


 -Per cada cop que he hagut d'aguantar bromes sexuals lamentables a qualsevol departament, des de magatzem fins a gerència. 


 -Per cada cop que he hagut de fer cafès pels senyors i portar-los sense  previ plantejament als acords. 


 -Per cada cop que he estat en una reunió per apuntar i callar. 


 -Per cada cop que no m'han deixat negociar les coses. Aquestes són així i punt. 


 -Per cada cop que he hagut d'obrir portes a nouvinguts, encendre aires condicionats i calefaccions, i portar objectes que estaven a un metre de l'interessat sense que aquest estigués lesionat, sense demanar-se si el que estava fent podia ser més important per a l'empresa.


 -Per cada cop que s'han insinuat , que he hagut d'adivinar, i que hauria d'haver acceptat per no tenir problemes. 


 -Per cada cop que per dir que no, m'han fet la vida impossible.


 -Per cada cop que m'han contractat amb unes condicions que no han estat ni de bon tros acomplertes.


-Per cada cop que he lluitat per tal que la feina sortís ben feta i m'han tallat les ales.  


-Per cada cop que m'he adonat que la contractació suposa un prestigi pel contractant sense que s’hagi tingut en compte la vàlua personal.
 


-Per cada cop que m'he adonat que la contractació suposa tapar forats.


 -I pel dia d'avui que no ens han ni proposat fer ni cinc minuts, malgrat que els responsables, mascles tots ells, necessitin dues hores per esmorzar.


 -Per cada cop, per tot això, i més. 


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars